• Wycieczka Szlakiem Miejsc Pamięci Narodowej - klasy 1-3

• Nie lada wyzwaniem podczas tej wycieczki było nie tylko wejście po 270 schodach na Górę Czcibora, ale również musztra, której nauczyliśmy się przed wejściem do Muzeum Pamiątek 1. Armii WP w Gozdowicach. Po obejrzeniu zgromadzonych eksponatów udaliśmy się na Cmentarz Wojenny w Siekierkach – Starych Łysogórkach i tamtejszego Muzeum. Obowiązkowym punktem wycieczki było pamiątkowe zdjęcie przy czołgu IS-2.

• Międzyzdroje-Niechorze-Wolin, czyli klasa 3 na wycieczce

• W dniach 13 do 15 czerwca, klasa 3 wyjechała na trzydniową wycieczkę nad morze. Pierwszego dnia odwiedziliśmy Międzyzdroje, by skorzystać ze wszystkich dostępnych atrakcji:) Odwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych gdzie mogliśmy zrobić sobie zdjęcia ze znanymi sportowcami, ważnymi osobami z życia publicznego, aktorami czy też postaciami z bajek. Następnie udaliśmy się na molo, trochę wiało, ale widok na morze był piękny. Po drodze do Oceanarium kupiliśmy sobie pyszne lody. Nowe Oceanarium to prawdziwy raj dla pasjonatów morskich stworzeń. Podziwialiśmy przepiękne ryby w wielkich akwariach, robiliśmy zdjęcia rybce Nemo i rekinom. Żeby chwilę odpocząć poszliśmy na plac zabaw na plaży, była to również okazja do sprawdzenia czy woda w naszym bałtyku jest słona i zimna. Żeby doświadczyć niezwykłych wrażeń filmowych poszliśmy na krótki seans w Kinie 7D. Bajka w stylu Hotel Transylwania, przysporzył nam wiele emocji od strachu do histerycznego śmiechu. Nie mogliśmy ominąć Promenady Gwiazd i przejażdżki miejskim meleksem po Międzyzdrojach. Na nocleg udaliśmy się do Holiday Park Resort w Niechorzu. To miejsce to istny plac zabaw. Czekała tu na nas pyszna kolacja w formie grilla, którą przygotowały nasze cudowne mamy i masa różnych atrakcji. Były kąpiele w basenie, zabawy na wielu różnych placach zabaw, zabawy i gimnastyka z animatorkami, siatkówka, rowerki, siłownie na powietrzu i domki w których zamieszkaliśmy. Oczywiście nie mogło zabraknąć wieczornego spaceru nad morze. Drugi dzień spędziliśmy w Niechorzu. Był to dzień przeznaczony na zakup pamiątek, zwiedzenie Latarni Morskiej, odwiedzenie i podziwianie egzotycznych motyli w Motylarni i rozrywkę po raz drugi w Kinie 7D. Ponieważ tego dnia wiał dość silny wiatr kupiliśmy latawce i puszczaliśmy je nad morzem. Pięknie latały. Ostatni dzień naszej wycieczki to wyjazd do Osady Słowian i Wikingów w Wolinie. W osadzie uczestniczyliśmy w warsztatach historycznych podczas których uczyliśmy się:strzelania z łuku, filcowania wełny, pisania gęsim piórem, lepienia z glin, próbowaliśmy także podpłomyków. To była fantastyczna wyprawa!

• Puszka dla Igi Czekalskiej

• We wtorek, 31 maja komisyjnie podliczono pieniądze zebrane dla Igi Czekalskiej, wrzucane do puszki ustawionej w nasze szkole. Efekt naszej zbiórki to 852 złote. Kowota ta została wpłacona na konto Fundacji Siepomaga i zasiliła zbiórkę dla Igi z Boczowa. Prosimy wszystkich ludzi dobrej woli do kolejnych wpłat na knto Igi, do zebrania zostało jeszcze ponad 8 milionów złotych!!!

• Lody dla łasuchów

• Dzień Dziecka w naszej szkole był dniem pełnym niespodzianek! Dzięki uprzejmości Pani Iwony Saczuk nasi uczniowie mogli dziś zajadać się pysznymi lodami. Dziękujemy!

• Upominki od firmy PHU Rusiecki

• Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka oraz Festynu Rodzinnego nasi uczniowie od firmy PHU Rusiecki otrzymali cały kosz słodyczy, gadżetów elektronicznych i sprzętu sportowego od piłek do siatkowki i koszykówki, po rakietki do tenisa i badmintona. Wszystkie te przedmioty trafią do naszych dzieci 5 czerwca, podczas Festynu Rodzinnego, na który serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. Pięknie dziękujemy za wspaniałe podarunki, sprawiły one nam wielką radość.

• Dzień Dziecka

• W tym wyjątkowym dniu, 1 czerwca, w którym obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka, uczniowie naszej szkoły spotkali się z przedstawicielami firmy Keller. Kierownicy - Piotr i Janusz - z tej okazji rozdali dziś wszystkim uczniom prezenty, które wywołały wielkie uśmiechy na ich twarzach! Serdecznie dziękujemy za tak piękny gest i zaproszenie nas do tymczasowej siedziby firmy, na nabrzeże, które właśnie w Piasku umacniają, tworząc wały przeciwpowodziowe. Z pewnością skorzystamy z tej okazji, by zobaczyć, w jaki sposób pracują dla poprawy bezpieczeństwa mieszkańców. Dziękujemy i do zobaczenia!